Czy mogę w trakcie zamówienia wstrzymać dietę, przełożyć dostawę i zmienić adres dostawy lub zmienić dietę?

Tak możesz dowolnie zmieniać swoje zamówienie w panelu klienta, wstrzymuj, zmieniaj, wymieniaj dowolnie zamówienie. Pamiętaj, że zmian trzeba dokonać 2 dni przed planowaną dostawą. Przykład: Zamówienie na wtorek możesz modyfikować do 15:00 w niedzielę. Sprawdź jak korzystać z naszej aplikacji do kontrolowania swojego zamówienia”

Jak działa system wymiany posiłków?

System wymiany posiłków eat fit to autorski program pozwalający Ci jeść to na co masz ochotę każdego dnia. korzystając z naszej aplikacji wybierasz kombinację nawet 18 posiłków każdego dnia. Wszystkie posiłki w wybranej przez Ciebie kaloryczności mają taką samą wartość energetyczną więc nie musisz martwić się, że zmiana posiłku spowoduje niezgodność w kaloriach. (Przykład - wszystkie 4 obiady do wyboru w diecie 2000 kcal mają x kcal). Dania mogą różnic się od siebie zawartością makroskładników jednak w diecie zbilansowanej najwazniejsza jest podaz kalorii o czym możecie więcej przeczytać na naszym blogu

Ile kosztuje wymiana posiłków?

Opcja “premium” wymiany posiłków to tylko 6 zł dziennie. Otrzymujesz dostęp do wyboru nawet 18 róznych posiłków każdego dnia.

Czy wymiana posiłków jest dostępna dla wszystkich diet?

Tak wymiana posiłków jest dostępna dla wszystich diet. Jednak z pełnej oferty posiłków skorzystają osoby bez szczególnych wykluczeń produktowych (tj. vegan, gluten/lactose free, keto)

Gdzie dostarczacie catering?

Catering dostarczamy w całej Polsce we wszystkich największych miastach i wielu mniejszych. Wszystkie kody pocztowe możesz sprawdzić w zakładce "Gdzie dowozimy"

Czy stosujecie pojemniki ekologiczne?

Na obecną chwilę nie stosujemy pojemników ekologicznych jednak intensywnie pracujemy nad wdrożeniem tego rozwiązania.

Mieszkam w bloku, w którym nie ma kodu jak kierowca zostawi paczki?

Możesz przekazać kierowcy dodatkowy kluczyk do klatki schodowej, ułatwi to dostawy a kierowca nie będzie musiał budzić Cię z samego rana. Nasi kierowcy to profesjonaliści, możesz im zaufać. Twój klucz jest w dobrych rekach.

Gdzie mogę sprawdzić menu na najbliższy tydzień?

Menu sprawdzisz w naszej aplikacji EAT FIT oraz panelu klienta - panel.eatfitcatering.pl

W jaki sposób podgrzewać posiłki?

Na naszych pudełkach jest specjalne oznaczenie czy dany posiłek jest do spożycia na zimno czy ciepło. Przy informacji na ciepło podgrzewamy w mikrofali pamiętając o zdjęciu lub uchyleniu foli. Dania można też przełożyć na patelnię lub do żaroodpornego naczynia i podgrzać w piekarniku. Nasze pudełka wytrzymują temperaturę do 70 stopni celsjusza.

Czy mogę mieć różne adresy dostaw, na różne dni?

Jak najbardziej, nasi kurierzy dostarczą dania pod wskazany adres. Wystarczy zrobić zmianę w panelu klienta lub skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.

W jakich godzinach dostarczacie posiłki?

Dostawy realizujemy w godzinach nocnych i wczesnoporannych od poniedziałku do soboty. Wszystko zależy od strefy zamówień. W celu dokładnej informacji prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta tel 730-202-334

Czy jest możliwość wykluczenia składników które mnie uczulają ?

Dzięki dostępowi do panelu klienta możliwość wykluczenia składników została zastąpiona programem wymiany posiłków, w którym sam wybierasz posiłki, które są dla Ciebie najlepsze.

Czy mogę skorzystać z pomocy dietetyka w doborze diety?

Oczywiście, nad doborem diety i dostosowaniem kalorii czuwa nasza dietetyk- Paulina. Od poniedziałku do piątku od 8-16 odpowie na wszystkie pytania związane z Twoją dietą.