Dieta dla sportowców – Dieta Sport

catering dietetyczny dieta sportowa przykładowy posiłek

Jeżeli jesteś osobą aktywną i masz świadomość, że zdrowa dieta jest receptą na sukces- to dieta supersport jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Wskocz na wyższe obroty, popraw swoje wyniki i osiągnij jeszcze lepszą sylwetkę. Dołącz do najlepszych i ciesz się efektami bez konieczności ciągłego spędzania czasu w kuchni.

Najlepsza dieta dla sportowca

Najwyższej jakości proteiny dla budowy Twoich mięśni, niezbędne węglowodany i nienasycone tłuszcze. Połączone w kompozycję aż 6 pysznych zbilansowanych posiłków. Dadzą Ci energię do przełamywania własnych barier i osiągania najlepszych wyników. Nasz program zawiera 2 pełnowartościowe obiady. To jedyna taka oferta na rynku. Zamów dietę supersport w wariancie klasycznym- 6 posiłków, lub lunch- 3 posiłki (śniadanie, obiad, II obiad). Sprawdź dostępne wersje od 2000 do 3500 kcal.

Menu na najbliższy tydzień

Menu może ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania niewielkich korekt w menu. Jednocześnie staramy się, aby takie sytuacje miały miejsce jak najrzadziej.

 

Śniadanie
jajecznica z warzywami z pieczywem razowym
II śniadanie
pudding chia z musem truskawkowym
Obiad
Marynowana w imbirze pierś z indyka z brązowym ryżem i surówką
II obiad
burger wołowy w bułce z pieczonymi ziemniakami i surówką
Podwieczorek
chłodnik litewski
Kolacja
papryka faszerowana mięsem wołowym i warzywami
Śniadanie
Bułka razowa z sałatą rzymską, indykiem i warzywami z sosem musztardowo-miodowym
II śniadanie
baton owsiany z owocami
Obiad
wieprzowina szarpana z ryżem i surówką
II obiad
Rolada drobiowa z żurawiną z kaszą kuskus i surówką
Podwieczorek
Brownie z fasoli
Kolacja
pasta z makreli z pieczywem
Śniadanie
owsianka piernikowa z bakaliami i jabłkiem
II śniadanie
sałatka na młodym szpinaku z jajkiem i grillowaną karkówką
Obiad
polędwiczki wieprzowe w sosie grzybowym z ryżem i surówką
II obiad
bitki wieprzowe z kaszą gryczaną i surówką
Podwieczorek
krem z dyni ze słonecznikiem
Kolacja
twaróg ziołowy z pomidorkiem z pieczywem razowym
Śniadanie
naleśniki a’la burrito z sosem meksykańskim
II śniadanie
mus z kaszy jaglanej z mango
Obiad
makaron ze szpinakiem w sosie z suszonych pomidorów z prażonymi migdałami
II obiad
Kotleciki drobiowe w sosie pieczarkowym z puree chrzanowym i brokułem
Podwieczorek
Budyń z orzechami
Kolacja
fasolka po bretońsku z pieczywem
Śniadanie
granola orzechowo-bakaliowa z jogurtem i musem owocowym
II śniadanie
Placuszki ziemniaczane z sosem jogurtowo-ziołowym
Obiad
malijski gulasz z masłem orzechowym i kurczakiem z ryżem
II obiad
rolada ze schabu z boczkiem z kaszą kuskus i buraczkami
Podwieczorek
ribollita z jarmużem
Kolacja
sałatka z jajkiem i kurczakiem
Śniadanie
ryż na mleku z masłem orzechowym
II śniadanie
smoothie jabłkowe z chia
Obiad
kurczak teriyaki z ryżem i surówką z czerwonej kapusty
II obiad
strogonoff wołowy z pieczonymi ziemniaczkami i warzywami na parze
Podwieczorek
zupa pomidorowa z ryżem
Kolacja
pasta drobiowa curry z pieczywem

Co powinniśmy wiedzieć o diecie sportowca?

Nie jest żadną tajemnicą fakt, że odpowiednie odżywianie jest naprawdę istotnym elementem w procesie rozwoju każdej osoby, która poważnie traktuje swoją dyscyplinę sportową. Jest to także czynnik, który w dużej mierze potrafi wpłynąć na uzyskiwanie zadowalających sportowych osiągnięć. Prawidłowa i odpowiednio zbilansowana dieta dla sportowcow ma wielkie znaczenie, jeśli chodzi o stan ich zdrowia, a także aktualne samopoczucie. Sprawdź jak wygląda nasze fit menu. Najważniejsza kwestia dotyczy jednak poprawy sprawności układu nerwowego oraz mięśniowego. Diety sportowe powinny być konstruowane indywidualnie i zawsze dostosowane do wieku oraz płci osoby. Ważna będzie również kwestia aktywności fizycznej w trakcie dnia. Istotna będzie również specyfika dotycząca dyscypliny uprawianej przez osobę, której dietę się układa. Ułożyć dietę pomogą Ci także nasze kalkulatory dietetyczne.

Profesjonalna dieta przygotowywana dla osoby trenującej regularnie na siłowni, wyglądać będzie więc kompletniej inaczej, niż ta układana przykładowo dla osoby zajmującej się piłką nożną. Warto sprawdzić jak wygląda light menu. Bardzo ważnym zagadnieniem jest również to, by przed układaniem diety ocenić, w jakiej fazie trenowania znajduje się osoba trenująca. Chodzi tu o to, czy jest on zaawansowanym sportowcem, czy może dopiero rozpoczyna z nim swoją przygodę. Dla osób aktywnych regularnie w danej dyscyplinie wprowadzenie nowej diety nie będzie większym problem. Są oni przyzwyczajeni do wysiłku związanego z danym sportem i o wiele łatwiej wprowadzić dietetyczne korekty, ponieważ taka osoba zna już swoje możliwości. Organizm dużo lepiej zniesie nagłą zmianę nawyków żywieniowych. W naszej ofercie znajduje się również dieta bez laktozy i glutenu.

Inaczej może to wyglądać w przypadku osób początkujących, które dopiero chcą rozpocząć przygodę ze sportem. Nagła zmiana diety i na dodatek dołożenie sporej ilości aktywności fizycznej, może początkowo sprawiać pewne problemy. Dlatego też ważne jest aby taką dietę dobrze skonsultować, a także odpowiednią ułożyć ją pod potrzeby organizmu. Ważnym elementem będzie podział makroskładników oraz odpowiednie nawodnienie w ciągu całego dnia. Jak widać dieta sportowca to nie tylko odchudzanie i jedzenie sałaty, ale również stałe dbanie o swoje zdrowie i wypracowywanie własnej dyscypliny. Dieta dla dziecka będzie z pewnością wyglądać inaczej, niż ta dla sportowca.

Dieta dla sportowca trenującego na siłowni

Od wielu lat jasnym dla wszystkich profesjonalistów jest fakt, że dieta w sporcie ma kluczowe znaczenie. Za tym trendem idą również osoby, które amatorsko zajmują się uprawianiem różnych dyscyplin sportowych. Chcą oni jak najbardziej dorównać zawodowcom i można trafić na przypadki amatorów, którzy mimo że nie aspirują do miana profesjonalistów w danej dyscyplinie, to naprawdę blisko im do tego. Jednym z takich miejsc, gdzie mocno zaciera się granica pomiędzy amatorami a profesjonalistami jest siłownia. Branża fitness od lat mocno się rozwija i niezwykle popularne stało się posiadanej estetycznej sylwetki. Ważny jest jednak nie tylko odpowiednio dobrany trening, ale również dieta sport, która wyposażona będzie w mnóstwo pełnowartościowych składników odżywczych. Jeśli chodzi o rozwiązanie, jakim jest dieta low carb jadłospis znaleźć można na naszej stronie.

Dieta dla osoby trenującej regularnie na siłowni, to najistotniejszy czynnik wspierający sportowca w trakcie treningu siłowego. Wegańska dieta redukcyjna będzie się różnić od tej klasycznej. Stosowanie się do wszystkich zaleceń dietetycznych jest w stanie zagwarantować z biegiem czasu osiągnięcie wyznaczonego wcześniej celu. Prawidłowe rozpisanie diety wymaga ręki eksperta, który posiada w tej materii odpowiednią wiedzę. Ważnymi czynnikami będą także fizyczne warunki osoby trenującej, to jakie ma predyspozycje do trenowania, a także poziom tkanki tłuszczowej. Wszystko bez względu na to czy chodzi o redukcję, czy zbudowanie masy mięśniowej rozpoczyna się od ustalenia kalorycznego bilansu. Ważne jest aby pamiętać, że nie patrząc na cel zarówno nadwyżka, jaki deficyt kalorii nie mogą być za duże. Dowiedz się więcej o tym, jak wyglądać będzie dieta wegetariańska 1500 kcal.

Można więc wypróbować na początek jak działa dieta 3000 kcal, jednak musi ona wpasowywać się w nasz rozkład makroskładników. Dieta dla osoby trenującej na siłowni, która chce nabrać masy ciała, powinna zostać skomponowana tak, aby w krótkim okresie czasu uzyskać przyrost masy i jednocześnie ograniczyć ilość zalegającej tkanki tłuszczowej. Zwróćmy więc uwagę na to, jakie produkty powinny zawierać dania dla sportowców. Jeśli chodzi o główny budulec mięśni to wybór powinien paść na białka dobrze przyswajalne takie jak wieprzowina, drób czy różnego rodzaju jogurty. W przypadku tłuszczy, które świetnie wspomagają produkcje hormonów warto wybierać orzechy, oleje oraz migdały. Bardzo ważne będą również węglowodany, czyli przykładowo ryż, makaron, pieczywo, które są świetnym źródłem energii przyswajalnej. Dobrym rozwiązaniem w przypadku dbania o wszystkie makroskładniki może być dieta pudelkowa Wrocław.

Dieta dla aktywnych osób

Osoby, które mają w zwyczaju bardzo aktywnie spędzać czas wolny, powinny pamiętać o tym, by dostarczać organizmowi odpowiednie dawki energii, a także składniki odżywcze. Świetnym rozwiązaniem będą tutaj złożone węglowodany, które wyposażone są w duże ilości witaminy B oraz magnezu. Węglowodany złożone, które znaleźć można owocach i słodyczach również można stosować, jednak z odpowiednim umiarem. Nadmierne korzystanie z węglowodanów w diecie może prowadzić do cukrzycy oraz otyłości. Zbyt duża ilość białka natomiast może w dużym stopniu zakwasić organizm i być powodem problemów z nerkami. Dieta 3000kcal jak każda inna powinna być więc odpowiednio zbilansowana i dopasowana indywidualnie pod klienta tak, aby przede wszystkim dbać o jego zdrowie. Dobrze będzie sprawdzić więc, jak powinna wyglądać dieta dla cukrzyka.

Czym właściwie jest catering sportowy?

W naszym kraju usługa tego typu dopiero od niedawna zyskuje na popularności. Przez długi czas istniało przekonanie, że korzystają z tej przyjemności wyłącznie osoby popularne, a także sportowcy, dla których aktywność fizyczna to chleb powszedni. Dieta z dowozem do domu to świetne rozwiązanie. Ostatnio na rynku pojawiło się jednak mnóstwo firm oferujących takie usługi i nie ma tu znaczenia status publiczny, czy kulinarne upodobania. Cateringi są świetnym rozwiązaniem dla osób, które są aktywnie fizycznie i ich celem jest każdego dnia dostarczyć wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Catering nazywany jest również dietą pudełkową i ciężko się z tym nie zgodzić. Najlepsza dieta pudełkowa znajduje się właśnie w ofercie naszej firmy. Tutaj klient nie musi się zastanawiać jakie posiłki na mase do pracy powinien brać, ponieważ każde danie zostanie dostarczone do niego w pudełku każdego dnia. Dowiedz się więcej o tym, jak wygląda dieta pudelkowa Warszawa.

Głównym zadaniem, którym zajmuje się catering dla sportowców, jest dostarczenie do klientów nie tylko odpowiednio zbilansowanej, ale przede wszystkim zdrowej diety. Zarówno drugie śniadanie, jak i obiad dla sportowca ma ogromne znaczenie. To zapewnić może przygotowana przez nas dieta pudelkowa Łódź. Trzeba również podkreślić, że w przypadku cateringu kompozycja każdej potrawy także ma znaczenie. Wszystko komponowane jest pod okiem dietetyka, który ma odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Jeśli więc klienta interesuje dieta na 3500 kcal, to ekspert postara się tak rozłożyć makroskładniki, by pasowały do bilansu kalorycznego. Warto więc sprawdzić, jak wyglądać będzie przykładowa dieta 3500 kcal na naszej stronie. Nic to nie kosztuje, a przynajmniej można przyjrzeć się bliżej temu, jakie posiłki się tam znajdują. Dieta pudelkowa Kraków może być idealnym rozwiązaniem właśnie dla Ciebie.

Dla kogo jest przeznaczony catering?

Ten rodzaj usług jest przeznaczony przede wszystkim dla osób, które chcą zadbać o stan swojego zdrowia i pragną rozpocząć odżywianie się w racjonalny sposób. Każda rozpiska jest konstruowana indywidualnie zgodnie z potrzebami każdego klienta. Dodatkowo konsultacja z dietetykiem w trakcie układania takiej diety sprawia, że można dobrać perfekcyjny zestaw dietetyczny. Istnieje również catering, który w głównej mierze dotyczy diety sportowca. Nie da się ukryć, że poświęcając mnóstwo czasu na treningi i pracę, często nie ma czasu na przygotowanie pełnowartościowych posiłków. Dlatego też w momencie, gdy zostanie klientowi przypisana przykładowo dieta 3000 kcal, to może on być pewny, że ilość makroskładników jest odpowiednio rozłożona. Odpowiedni podział makroskładników zapewnia dieta pudelkowa Katowice.

Odpowiednia dieta dla sportowca ma ogromne znaczenie, gdyż wspomaga wzmacnianie organizmu, a także odpowiednią regenerację. Dzięki temu o wiele szybciej nabiera się energii na kolejne ćwiczenia. Prawidłowo zbilansowana dieta to klucz do sukcesu. Nie trzeba być profesjonalistom w dyscyplinie, aby korzystać z usług cateringu sportowego. Dieta pudelkowa Gdańsk dedykowana jest dla wszystkich osób, którą chcą zmienić nawyki żywieniowe. Na taką przyjemność może pozwolić sobie każdy i z pewnością nie będzie zawiedziony, gdyż takie rozwiązanie ma naprawdę wiele zalet. Bez różnicy, czy interesuje nas dieta na 3000 kcal, czy wyższa, to rozwiązanie warto chociażby przetestować. Przyjrzyj się bliżej jak wygląda dieta pudelkowa Gdynia.