Propozycja dietetyczna o niskiej zawartości węglowodanów, przy jednoczesnym zwiększeniu ilości tłuszczy. Menu opiera się w głównej mierze na produktach odzwierzęcych czyli tłustym mięsie, rybach, jajach oraz orzechach. Potrawy wizualnie oraz objętościowo są nieco mniejsze niż w przypadku innych diet ale są bardzo sycące oraz odżywcze, co jest wynikiem stosowania dużej ilości tłuszczy. Dieta świetnie sprawdzi się u osób planujących redukcję. Jej stosowanie odbywa się z korzystnym wpływem na zdrowie oraz samopoczucie.

Wersje diety

Classic (5 posiłków)
Lunch (3 posiłki)

Zamów dietę

Przykładowe Menu

Śniadanie

jajka sadzone z boczkiem i szczypiorkiem

II śniadanie

sałatka z łososiem i jajkiem

Obiad

żeberka w sosie własnym z surówką

Podwieczorek

pudding czekoladowy

Kolacja

lasagne wołowa z fasolką szparagową z orzechami

Śniadanie

jajka w pomidorach

II śniadanie

pieczony łosoś z surówką

Obiad

boczek rolowany z surówką

Podwieczorek

meksykańska zupa kukurydziana z boczkiem

Kolacja

paprykowy gulasz węgierski z pęczakiem i kurczakiem

Śniadanie

kanapki keto z wieprzowiną szarpaną i warzywami

II śniadanie

sałatka z grillowaną karkówką i jajkiem

Obiad

golonka duszona z brokułem, kalafiorem i marchewką

Podwieczorek

krem z pomidorów z boczkiem i natką

Kolacja

rolada wołowa z ogórkiem kiszonym i cebulą z kaszą gryczaną i surówką

Śniadanie

jajecznica z boczkiem

II śniadanie

żeberka w sosie własnym z kalafiorem

Obiad

sałatka z boczkiem, awokado i orzechami

Podwieczorek

flaki wołowe

Kolacja

pizza z kurczakiem, rukolą i warzywami

Śniadanie

cukinia faszerowana mięsem wołowym, boczkiem i warzywami

II śniadanie

sałatka z wędzoną makrelą i warzywami

Obiad

udko z kurczaka z boczkiem

Podwieczorek

zupa gulaszowa

Kolacja

tuńczyk z komosą ryżową i surówką

Śniadanie

jajka sadzone z suszonymi pomidorami i boczkiem

II śniadanie

pomidory faszerowany szprotkami i ogórkiem konserwowym

Obiad

bobotie z surówką z czerwonej kapusty

Podwieczorek

rosół z mięsem

Kolacja

pulpeciki meksykańskie w sosie pomidorowym z gotowanymi ziemniaczkami i fasolką

Śniadanie

omlet z czekoladą i owocami

II śniadanie

łosoś na sałacie z orzechami i warzywami

Obiad

karkówka w kapuście z surówką z kiszonego ogórka

Podwieczorek

chłodnik z botwinki

Kolacja

filet z jajkiem sadzonym z komosa ryżową i brokułem

Tabela Makroskładników

Kalorie Białko Tłuszcz Węglowodany
1200-2500 20-30% 50-60% 10-20%

Te diety również mogą być odpowiednie dla Ciebie

Polecane

Przykładowa dieta low carb zasady

Na czym polega dieta keto i jakimi zasadami powinniśmy się kierować podczas jej stosowania? Na to pytanie odpowiemy sobie poniżej. Keto jadłospis powinien cechować się przede wszystkim tym, że spożycie węglowodanów powinno oscylować na poziomie od 10. do 15. procent energetycznego dziennego zapotrzebowania. Kolejną ważną rzeczą jest to, aby posiłki niskowęglowodanowe były zaopatrzone w odpowiednią ilość białka wysokiej jakości. Trzeba w jakiś sposób nadrabiać niskie zawartości węglowodanów w diecie, a więc białko będzie niezbędnym tego elementem. Śniadanie niskowęglowodanowe, ale bogate w białko będzie dobrym rozwiązaniem dla osób trenujących, gdyż pozwoli im to utrzymać stan masy mięśniowej. Kolejnym ważnym czynnikiem, który powinien cechować posiłki low carb, jest odpowiedni poziom tłuszczu. Odpowiednią podaż tłuszczu zapewni Ci prowadzony przez nas catering dietetyczny Katowice oraz catering dietetyczny Kraków.

W przypadku rozwiązania, jakim jest dieta low carb jadłospis powinien być wyposażony w tłuszcze wysokiej jakości, ponieważ są one w stanie zagwarantować prawidłową sprawność umysłową, a także zapobiegają nagłym spadkom energii oraz dekoncentracji. Dieta bez węglowodanów efekty przynosi szybko, jednak trzeba dbać o wszystkie detale. Istotne będzie również zadbać o warzywa niskowęglowodanowe, które wspomogą organizm podczas przeprowadzania odpowiedniej homeostazy kwasowo-zasadowej. Zarówno śniadanie low carb jak i obiad niskowęglowodanowy powinny zawierać ich jak najwięcej. Można tu skorzystać z wszelkiego rodzaju roślin strączkowych. Ponadto dieta nisko węglowodanowa wymaga od osoby odpowiedniej suplementacji. Decydując się na low carb sprawdź też jak wygląda przygotowana przez nas weganska dieta oraz dietaodchudzajaca.

Ograniczenie węglowodanów sprawi, że dieta low carb efekty zacznie przynosić dopiero, gdy dostarczone zostaną do organizmu wymagane minerały oraz witaminy. Trzeba jednak uzupełniać je z umiarem, aby uniknąć problemów z wątrobą. Rozpoczynając nowy proces w naszym życiu, jakim jest dieta bez węglowodanów jadłospis od samego początku powinien oscylować na niskich ilościach węgli. Dzięki temu organizm dostanie impuls, że nadszedł moment by szukał energii z innych źródeł. Poziom węglowodanów w diecie powinien z tygodnia na tydzień spadać. Pozwoli to znaczniej szybciej dostosować się organizmowi do nowej sytuacji i stosunkowo niskiej zawartości węglowodanów w nowej diecie. Dieta ubogowęglowodanowa powinna również bazować na produktach, które mają niski indeks glikemiczny. Dietę niskowęglowodanową zapewnić może prowadzony przez nas catering dietetyczny Gdańsk oraz catering dietetyczny Gdynia, który może być świetnym rozwiązaniem dla osób mieszkających na terenie Trójmiasta.

Dieta niskowęglowodanowa zasady są proste

Teraz juz wiemy, jak wyglądają zasady, które należy stosować, kiedy interesuje nas niska ilość węglowodanów w diecie. Jeśli tylko będziemy się do nich stosować to efekty diety przyjdą szybciej, niż się tego spodziewamy. Niskie carbo na redukcji jest głównie wykorzystywane, jednak nie ma żadnych przeciwwskazań, które mówią iż dieta low carb na mase jest złym pomysłem. Wręcz przeciwnie jest to bardzo często spotykane zjawisko i wiele osób bardzo sobie chwali takie rozwiązanie. Więcej na ten temat oraz o tym, jak działa dieta niskowęglowodanowa blog na naszej stronie będzie w stanie Ci przybliżyć. Dieta niskowęglowodanowa przepisy również dostępne są na blogu na naszej stronie. Tam również dostępny jest przykładowy low carb jadłospis. Jeśli natomiast chciałbyś zapewnić dietę swojemu dziecku, nasza firma przygotowała specjalny pakiet fit kid. Dietę dla Twojego dziecka bez problemu dostarczy nasz catering dietetyczny Łódź.

Czym jest slow carb dieta?

Dieta slow carb jadłospis, której polega na tak zwanych „powolnych” węglowodanach, jest pomysłem Tim’a Ferrissa. Przedstawmy w skrócie jak wygląda dieta slow carb menu, a także jakie zasady obowiązują osoby, które je stosują. Dieta slow carb opinie wśród ekspertów z branży fitness ma różne i wzbudza ona sporo kontrowersji. Podobnie jak przy diecie niskowęglowodanowej konieczne będzie stosowanie się do określonych reguł. Pierwszą z nich jest unikanie tak zwanych „białych” węglowodanów. Do tej grupy śmiało zaliczyć można kasze, ryż oraz pieczywo. Klasyczna dieta węglowodanowa jadłospis posiada pełny tego typu produktów. To czy dieta slow carb efekty przyniesie zależeć będzie również od jedzenia wciąż tych samych posiłków. Dla porównania dieta niskowęglowodanowa efekty przyniesie bez tego typu rozwiązań.

Kolejną z zasad jest unikanie picia kalorii, czyli spożywania mleka oraz słodzonych napojów lub soków. W przypadku rozpiski, jaką jest dieta niskowęglowodanowa przykładowy jadłospis śmiało może zawierać owoce, jednak w przypadku slow carb jest to zakazane. Dieta bez węglowodanów i cukru wyróżnia się również tym, że nie powinno się robić żadnej przerwy w trakcie jej stosowania. Inaczej prezentuje się to w przypadku slow carb, gdzie zalecany jest raz w tygodniu totalny reset, gdzie możemy sobie pozwolić na zjedzenie wszystkiego, na co tylko mamy ochotę. Dieta bezwęglowodanowa efekty może przynieść więc dużo szybciej, jeśli regularnie będziemy trzymać się rozpiski. Tym samym nie narazimy się na skutki uboczne, na przykład w postaci nagłego powrotu wagi.

Niski poziom carbo co daje, a także jak w przypadku low carb redukcja wygląda dowiedzieć się można na naszej stronie internetowej, gdzie posiadamy zakładkę prowadzącą do bloga. Tam również dowiesz się więcej o tym jak wygląda dieta bez weglowodanow i znajdziesz także najpopularniejsze dotyczące dieta low carb przepisy. Wiele osób interesuje również to, czym jest redukcja na czym polega i jak się za to zabrać. Jest to nic innego, jak regularne obniżanie poziomu stanu tkanki tłuszczowej. Dieta low carb menu może nadać się do tego procesu idealnie. Warto więc zapoznać się z tym, jak wygląda przygotowana przez naszą firmę dieta niskowęglowodanowa jadłospis, której spróbujemy przynajmniej w skrócie przedstawić poniżej. Prowadzony przez nas catering dietetyczny Wrocław zapewnia dostarczanie identycznej jakości posiłków.