Dieta Wegetariańska – Dieta Veggie

Posiłek wegatariańska dieta pudełkowa veggie

Chcesz osiągnąć cel i cieszyć się zdrową sylwetką, ale nie jadasz mięsa? Dieta veggie to zestaw, który spełni Twoje oczekiwania. Pozwól sobie cieszyć się wolnością, podczas gdy my przygotujemy dla Ciebie wyśmienite i zbilansowane bezmięsne posiłki.

Zdrowie każdego z nas jest niewątpliwie najważniejszą kwestią. W dzisiejszej dobie coraz bardziej popularny stał się zdrowy i aktywny tryb życia, dlatego też coraz większa liczba osób korzysta z takich form aktywności jak siłownia, czy też wykonywanie różnorodnych form na własną rękę, takich jak jazda na rowerze, rolkach, pływanie, bieganie czy też uprawianie różnych innych sportów. Aktywność fizyczna jest nam potrzebna nie tylko ze względu na zdrowy układ odpornościowy czy zgubienie tej niepotrzebnej tkanki tłuszczowej, ale także na nasze lepsze samopoczucie. Jednak sama aktywność fizyczna to nie wszystko i nie wystarczy do tego, aby wyglądać dobrze i czuć się znakomicie.

Dieta dla wegetarian wege

Najlepsze jakościowo białka roślinne, jaja i nabiał, bogactwo warzyw i owoców, zboża oraz mnóstwo błonnika, a do tego kwasy omega-3 zawarte w nienasyconych tłuszczach. Wszystko to połączone przez kucharzy z wieloletnim doświadczeniem, dla zapewnienia Ci doznań kulinarnych jakich nie spodziewałbyś się po diecie pudełkowej. Sprawdź dietę Veggie w dwóch wersjach- Veggie oraz Veggie+fish– dieta wegetariańska z rybami.

Odpowiednie odżywianie się ma znaczący wpływ na nasze zdrowie

Ważnym (o ile nie najważniejszym) czynnikiem wpływającym zarówno na nasze samopoczucie, ogólny komfort psychiczny jak i zdrowy organizm, jest oczywiście zdrowe odżywianie się. Niestety dziś, kiedy tak wiele z nas nie ma czasu nawet na własne przyjemności, gdyż obowiązki dnia codziennego rozkładają się tak, że zabierają nam większość czasu, wówczas większość z nas zwyczajnie nie ma kiedy przyrządzać zdrowe i pożywne dania, jednocześnie korzystając z posiłków tzw. fast foodów, które potrafią bardzo negatywnie wpłynąć na nasze zdrowie.

W takiej sytuacji niezwykle pomocne okazują się poszczególne cateringi, które zadbają o nasze zdrowie oraz ogólny komfort psychiczny. W przypadku naszego cateringu eat fit, możliwe jest dobranie poszczególnych składników według indywidualnych potrzeb oraz gustów. Pamiętajmy więc o tym, że prawidłowe, zdrowe odżywianie się dla każdego może oznaczać coś zupełnie innego. Choć oczywiście istnieje mnóstwo pełnowartościowych produktów spożywczych, które są dobre dla większości z nas, to jednak nasze indywidualne potrzeby często się w sposób znaczący od siebie różnią. Oczywiście trzeba też pamiętać, że każdy z nas ma swoje różne przekonania i wartości, którymi kieruje się podczas stosowania poszczególnych rodzajów diet.

Co oferuje Eat Fit Catering?

Przede wszystkim naszym celem jest dobro i ogólne zadowolenie naszych Klientów. Zależy nam na tym, aby dzięki naszym usługom wiele ludzi cieszyło się możliwością zdrowego odżywiania, nie tracąc przy tym tak cennego dla nas wszystkich czasu i jednocześnie móc wykonywać różne inne czynności oraz obowiązki dnia codziennego.W związku z tym wybrany przez Ciebie catering pudełkowy może być dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb i aby zaspokoić Twoje kubki smakowe. Wśród naszych ofert można znaleźć różne zestawy próbne, zarówno dla tych, którzy lubią mięso, jak i dla wegetarian bądź nawet wegan. Każdy zestaw jest odpowiednio opisany, tak abyś mógł wiedzieć jakie produkty w danym zestawie zostały wyeliminowane, a jakie zastosowane. Naszym celem jest pomoc w zdobyciu wymarzonej przez Ciebie sylwetki a także dobrym zdrowiem i samopoczuciem. Dowozimy do różnych miast Polski, dlatego odległość nie jest dla nas dużym problemem! W celu szerszego poznania naszych usług zachęcamy do odwiedzenia naszej strony a także bloga.

Menu na najbliższy tydzień

Menu może ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania niewielkich zmian w menu. Sprawdź  zawsze aktualne menu na stronie naszego partnera Dietly.pl 

Śniadanie: granola z jogurtem bananowym
II śniadanie: czekoladowy budyń jaglany z daktylami i wiórkami kokosowymi
Obiad: caponata z warzyw z ciecierzycą
Podwieczorek: żurek wegański
Kolacja: sałatka z awokado, brokułem i jajkiem
Śniadanie: wrap jajeczny z warzywami
II śniadanie: sałatka ze szpinakiem baby, camembertem i orzechami
Obiad: curry indyjskie z batatami, ciecierzycą i szpinakiem z ryżem
Podwieczorek: ramen warzywny
Kolacja: papryka faszerowana kaszą jaglaną i warzywami
Śniadanie: bułka razowa z jajkiem i warzywami
II śniadanie: bajaderki ciecierzycowe
Obiad: makaron aglio olio ze szpinakiem i tofu
Podwieczorek: ciasto marchewkowe z twarożkiem
Kolacja: pasta z białej fasoli z rodzynkami z pieczywem razowym
Śniadanie: tapioka czekoladowa z wiśniami i wiórkami kokosowymi
II śniadanie: sałatka z serem feta i jajkiem
Obiad: makaron z grzybami, ciecierzycą, szpinakiem i tofu
Podwieczorek: krem z białych warzyw
Kolacja: warzywa stir-fry z trójkącikami
Śniadanie: pasta jajeczna z zielonym groszkiem z pieczywem
II śniadanie: kulki ryżowe w kokosie z musem malinowym
Obiad: meksykański burger z kaszy jaglanej i czerwonej fasoli ryżem kurkumowym i surówką
Podwieczorek: sernik z jagodami
Kolacja: pizza z rukolą i warzywami
Śniadanie: ryżanka kokosowa z owocami
II śniadanie: koktajl szpinakowo-jarmużowo-bananowy
Obiad: makaron z warzywami i tofu w sosie pomidorowym
Podwieczorek: krem cebulowy z grzankami
Kolacja: placki z kukurydzą i młodym szpinakiem z konfiturą cebulową
Śniadanie: granola z suszonymi śliwkami i morelą z jogurtem naturalnym
II śniadanie: smoothie jabłkowo-cynamonowe
Obiad: ryż teriyaki z tofu
Podwieczorek: ciasto jogurtowe z czekoladą i brzoskwiniami
Kolacja: hummus z sezamem i warzywami z pieczywem razowym

Kilka słów o diecie wegetariańskiej

Zastosowanie diety wegetariańskiej z założenia polega na eliminacji wszelkich produktów zwierzęcego pochodzenia, natomiast oparta jest ona przede wszystkim na produktach pochodzenia roślinnego. Niektórzy zwolennicy takiego typu diety stosują ją ze względu na swoje przekonania humanitarne związane z ubojem zwierząt, dla innych z kolei jest to kwestia upodobań, a jeszcze inni być może chcą jedynie poeksperymentować. Niezależnie jednak od celu korzystania z naszych usług, do których posiłki wegańskie czy też wegetariańskie również się zaliczają, warto spróbować tego rodzaju urozmaiceń. Obecnie, zarówno w Polsce jak i też w innych krajach można zaobserwować znaczny wzrost popularności diet ograniczających mięso. Ze względu na bogatą różnorodność możliwości eliminacji różnych grup produktów spożywczych, wyróżniamy kilka poszczególnych wariantów jakie może zaoferować dieta wege. Spośród tych najbardziej popularnych można wyszczególnić dietę semiwegetariańską (czyli półwegetariańską), która polega na ograniczeniu jedzenia mięsa poprzez eliminację mięsa wieprzowego, wołowego, koniny i baraniny, ale również sporadycznym dopuszczaniu spożycia drobiu lub ryb. Nie jest to jednak dieta w pełni wegetariańska, dlatego też trudno nazwać ją jako prawdziwą dietę wegetariańską.

Innym rodzajem takiej diety jest np. dieta laktowegetariańska, która z kolei wyklucza spożycie mięsa, drobiu, ryb i jaj, ale dopuszcza wszelkie produkty mleczne. Jeszcze inną odmianą jest dieta owowegetariańska, czyli podobnie jak laktowegetariańska, z tym że dopuszcza ona jaja, natomiast wyklucza produkty mleczne. Ostatnim rodzajem wśród takich diet, to dieta lakto-owowegetariańska, która zasadniczo jest najłagodniejszą formą wegetarianizmu. Trzeba tu również wspomnieć o diecie wegańskiej, która z kolei jest najostrzejszą formą, wykluczającą spożywanie wszystkich produktów odzwierzęcych, w tym mleka, jaj a nawet miodu, opiera się tylko i wyłącznie na produktach pochodzenia całkowicie roślinnego. Pamiętajmy jednak o tym, że jeśli chcemy zmienić swój styl życia, z takich form dietowych należy korzystać z rozsądkiem, ponieważ zawsze istnieje ryzyko, że przejdziemy na daną dietę w sposób niewłaściwy, nie przygotowując odpowiednio naszego organizmu, co w efekcie może przyczynić się nawet do odwrotnych rezultatów bądź też odbić się na naszym zdrowiu. Zatem jeśli interesuje Cię przejście na taką dietę, wówczas zachęcamy do przejrzenia naszych ofert, w których znajduje się również taka dieta menu w niej zawarte z kolei jest dostosowane według różnych potrzeb.

Catering wegetariański z eatfit

Tak jak zostało wspomniane wcześniej, jeśli zależy Ci na skorzystaniu z posiłków z wyeliminowaniem produktów pochodzenia zwierzęcego, wówczas dieta dla wegetarian jest również dostępna wśród naszych ofert. Nie lubisz bądź nie chcesz spożywać mięsa, natomiast chcesz, aby posiłki spożywane przez Ciebie opierały się głównie z zastosowaniem produktów roślinnych? Wówczas nasz jadłospis dla wegetarian to z pewnością dieta dla ciebie! Nasza dieta vegge posiada wiele składników odżywczych, jest źródłem białka a zawartość witaminy B12 oraz witaminy d wpływa korzystnie na nasz organizm, ponieważ przede wszystkim witamina B12 reguluje wiele procesów, w tym produkcję czerwonych krwinek oraz metabolizm białek, węglowodanów a także tłuszczów. Trzeba jednak wiedzieć, że taka witamina jest zawarta głównie w produktach pochodzenia zwierzęcego, ale bez obaw! Istnieje również alternatywa dla wegan oraz wegetarian. Mowa tu o różnych produktach sztucznie wzbogacanych, takich jak np. płatki zbożowe czy inne produkty zbożowe czy też poszczególne produkty sojowe. Z kolei jeśli chodzi o witaminę d, można ją znaleźć w borowikach, kurkach i innych rzadkich grzybach, jednak pamiętajmy o tym, że spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu i na słońcu, również może przyczynić się do dostarczenia naszemu organizmowi tej witaminy.

Pamiętajmy o tym że będąc na wegetariańskiej diecie, należy również zwrócić szczególną uwagę na inne składniki, takie jak ilość białka – często mówi się, że wege dieta, w związku z niespożywanym mięsem przyczynia się do niedoboru białka. Jednak rozsądna dieta może być bogata nawet w białko, które zawarte jest nie tylko w mięsie, ale np. posiada ją groch, cieciorka, fasola czy też orzechy. Oprócz tego można również dostarczyć je sobie poprzez dodanie roślinnych protein do smoothie czy ciast i zup. Innym niemniej ważnym składnikiem jest oczywiście wapń, który można dostać także w cieciorce, brokułach, suszonych figach, tofu czy też innych przetworach soi. Żelazo! To kolejny, niezbędny do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu składnik. Zdobędziemy go spożywając pietruszkę, soje i inne warzywa strączkowe czy też zielone warzywa liściaste. Nie zapominajmy jednak o rozsądnym komponowaniu poszczególnych składników w swojej diecie. Zatem jeśli interesują Cię takie zestawy wegetariańskie na konkretną porę dnia, i intryguje Cię tego typu dieta pudełkowa Warszawa opinie na ten temat można bez problemu znaleźć na różnych forach internetowych, bądź od naszych stałych Klientów. Tworzymy również dania dietetyczne dla dzieci, które są ostrożnie i w sposób przemyślany dobierane. Warto też wiedzieć, że dieta dla cukrzykow również jest dostępna wśród naszych ofert.

Nasze menu dla wegetarian, czyli jak wygląda jadłospis wegetarianina?

Przykładowa dieta wegetariańska dostępna wśród naszych usług to przede wszystkim warzywa i owoce, ale nie tylko! Nasz zestaw vege na diecie opiera się również na jajach i nabiale, zbożu, dużych ilości błonniku oraz kwasach omega-3 zawartych w nienasyconych tłuszczach. Wszystko to połączone przez kucharzy z wieloletnim doświadczeniem tak, aby zapewnić się wspaniałe doznania kulinarne. Nasza dieta vege zapewnia ciekawe smaki, w których produkty pochodzenia zwierzęcego nie mają miejsca. Warto więc sprawdzić wege jadłospis w dwóch wersjach. Pierwsza, a więc dieta veggie oraz druga, dieta veggie +fish, czyli dieta wegetarianska z rybami, co jest zdecydowanie ciekawym i oryginalnym połączeniem. Jeśli jesteś z Krakowa, jak najbardziej możliwa jest dieta pudełkowa Kraków opinie której są również istotne, szczególnie dla nas, podobnie zresztą jak w przypadku, gdy Twoim miejscem zamieszkania jest Wrocław, zachęcamy do zapoznania się z dieta pudełkowa Wrocław opinie. Nasz jadłospis wegetariański składa się z różnych porcji, zgodnie z porą konkretnego dnia.

Zatem jeśli chodzi o śniadanie wegetariańskie, oferujemy np. jaglankę waniliową z czekoladą, na drugie śniadanie smoothie szpinakowo-bananowo-jabłkowo-pomarańczowe. Jeśli chodzi o obiad, oferujemy ryż w sosie curry z falafelami. Z kolei wegetarianska kolacja opierać się może na roladkach z tortilli z pastą jajeczną i awokado. Oczywiście urozmaiceń tych jest naprawdę wiele, gdyż można zamówić dania wegetariańskie fit na cały tydzień. Innymi wersjami takich zestawów są np. jajecznica z pomidorem, szczypiorkiem i kiełkami z pieczywem na śniadanie, chakalaka z ziemniaczkami i surówką na obiad, a na kolację faux gras z pieczywem. Jeśli interesują Cię inne zestawy na każdy dzień, zachęcamy do przejrzenia naszych ofert dostępnych na naszej stronie. Takie śniadanie dla wegetarian jak np. owsianka bananowa z owocami również cieszy się dużą popularnością.

Diety wegetariańskie – co jeszcze warto wiedzieć?

Jak wiadomo, w porównaniu do mięsożerców, wegetarianie spożywają istotnie mniej tłuszczów nasyconych a także cholesterolu. Z kolei więcej witaminy C, kwasu foliowego, błonnika pokarmowego potasu, magnezu oraz roślinnych związków biologicznie aktywnych, takich jak flawonoidy czy karotenoidy. Warto również widzieć, że w wielu badaniach potwierdzono, iż osoby na diecie wegetariańskiej mają niższe ryzyko rozwoju chorób sercowo-naczyniowych, niż u osób, którzy spożywają produkty mięsne. Dodatkowo, setki badań potwierdzają także skuteczność wegetariańskiej diety jako działanie antynowotworowe. Zarówno owoce jak i warzywa to bogate źródło przeciwutleniaczy hamujących procesy wolnorodnikowe powodujące powstawanie nowotworowych ognisk zapalnych w komórce. Oprócz tego zawierają znaczne ilości kwasu foliowego, wspomagającego procesy naprawcze w DNA komórki, zapobiegając tym samym przekształceniu się jej w komórkę rakową.

Poza tym dieta wegetariańska jest również bogata w zawartość kwasów tłuszczowych, które można znaleźć w takich produktach jak siemię lniane, orzechy włoskie, soja, olej rzepakowy (bezerukowy lub niskoerukowy), nasiona dyni, nasiona chia, wspomniane już wcześniej zielona warzywa liściaste czy też awokado. Warto również przyjrzeć się szczegółowo takim produktom jak nasiona roślin strączkowych, ponieważ posiadają one wiele korzystnych właściwości. Przede wszystkim są bogate w tak ważne białko, które jest niezbędnym składnikiem odżywczym (szczególnie w okresie dorastania, dla poszczególnych sportowców a nawet dla kobiet w ciąży). Są niezwykle pożywne i bogate w węglowodany, dzięki czemu dostarcza to naszemu organizmowi dużo potrzebnej nam energii. Nie zapominając oczywiście o błonniku, witaminach z grupy B, składnikach mineralnych i wiele, wiele innych.

Jeżeli chcesz przejść na wegetarianizm jadłospis dostępny na naszej stronie pomoże Ci podjąć konkretną, słuszną decyzję. Nie musisz martwić się, że jesteś spoza określonego miasta. Dowozimy również w inne miasta Polski, dlatego dieta pudełkowa Katowice opinie, dieta pudełkowa Gdańsk opinie czy też dieta pudełkowa Gdynia opinie warto poznać, przeglądając je na różnych forach internetowych.

Wegetarianizm dieta – jak właściwie zacząć?

Przede wszystkim należy indywidualnie określić, czy ja faktycznie tego chce i potrzebuje. Jeśli dojdziemy do wniosku, że wegetariańska dieta to coś, czego chce się podjąć i spróbować, pamiętajmy, że organizm każdego z nas jest inny. Dlatego też z przejściem na tego typu dietę należy naprawdę uważać i podejść do tego rozsądnie. Jeśli gwałtownie wyeliminujemy wszystko to, co wcześniej spożywaliśmy w dużych ilościach, wówczas może się to okazać dość trudne dla naszego organizmu, który zdążył przyzwyczaić do siebie poszczególne, spożywane wcześniej produkty. Z kolei może być również początkowo problem z początkową akceptacją naszego organizmu a także naszych kubków smakowych na zupełnie nowe, niepróbowane wcześniej produkty. Zatem trzeba podjeść do tego tematu z pokorą, cierpliwością oraz pewnego rodzaju dystansem i szczegółowo oraz stopniowo obserwować swój organizm.

Podobnie jest w przypadku przejścia na taką dietę jak dieta bezglutenowa i bez laktozy, podczas której również należy uważać i przyglądać się reakcji organizmu. Z naszymi zestawami możliwa jest np. dieta wegetariańska 1500 kcal, jeśli własnie tyle potrzebujemy danego dnia. Dużym plusem naszych usług jest dieta na dowóz, która zdecydowanie pomoże nam odpowiednio zagospodarować sobie swój cenny czas, nie martwiąc się jego zmarnowaniem. Niezależnie od tego czy jest to wegetariańskie śniadanie czy kolacja – dowozimy zgodnie z odpowiednią porą dnia. Jeżeli mieszkasz w Łodzi a interesują Cię nasze dania wegetariańskie dietetyczne, wówczas jest również u nas dostępna dieta pudełkowa Łódź opinie której są bardzo pozytywne.

Inne oferty dostępne w naszym cateringu

Jeśli jesteś sportowcem i zależy Ci na odpowiednio zbilansowanej diecie, dieta wegetariańska na mase czy też na spalanie jest również możliwa, więc bez obaw! Na naszej stronie dostaniesz również inne ciekawe zestawy próbne, takie jak dieta light, która jest zdecydowanie najczęstszym wyborem naszych Klientów. Opiera się ona na tym, że jest lekka, smaczna i przyjemna. Innym rodzajem diety to dieta na 3500 kcal bądź dieta low carb efekty po której potrafią być naprawdę zadowalające! Jest to dieta niskowęglowodanowa, czyli niewątpliwie najnowszy trend w zdrowym odżywianiu, który zagwarantuje nam energię ze zdrowych tłuszczy na cały dzień. Zatem jeśli interesuje Cię nasza dieta veggie i chcesz spróbować poszczególne produkty roślinne, zachęcamy do korzystania z naszych ofert, których jest naprawdę wiele.