W czym możemy Ci pomóc?
Masz prawo do skorzystania z diety testowej jednokrotnie. Dieta testowa to trzydniowy zestaw, umożliwiający sprawdzenie wyglądu oraz smaku diety. Jest to taki sam zestaw, jaki otrzymują inni klienci danego dnia w danej diecie w promocyjnej cenie.
To zależy od wyboru diety. Warto zapoznać się z wszystkimi możliwościami na naszej stronie. Znajdziesz tam również aktualne ceny: https://eatfitcatering.pl/cennik/
Menu dostępne jest na naszej stronie internetowej w zakładce menu oraz w panelu klienta.
Nie jest to możliwe. W tej sytuacji jednak możesz skorzystać z opcji wymiany posiłków. Dzięki nim będziesz mógł decydować o konkretnych posiłkach na dany dzień.
Sukces jest w zasięgu ręki. Przy odpowiednim doborze kalorii w posiłku oraz aktywności fizycznej jest to możliwe. Wszystko zależy od Twojego zaangażowania.
Oczywiście! Nasz dietetyk z wielką przyjemnością pomoże w wyborze diety oraz dostosowaniu kaloryczności. Skontaktuj się: 730 202 349 w godzinach 8:00-16:00
Wszystkie składy dostępne są na naszej stronie w panelu klienta. Dodatkowo na wszystkich etykietach opakowań znajdują się informacje o makroskładnikach i kaloryczności konkretnego dania.
Nasze pudełka posiadają specjalne oznaczenia (posiłek do spożycia na zimno lub na ciepło).
Posiłki na ciepło należy podgrzewać w mikrofalówce lub piekarniku. W przypadku mikrofali zdejmij lub uchyl folie na opakowaniu. Natomiast posiłek przygotowywany w piekarniku należy przełożyć na talerz.
Podczas składania zamówienia on-line nie ma możliwości wybrania płatności gotówką.
Diety realizowane są od 24 do 48h roboczych od daty otrzymania zamówienia i potwierdzenia wpłaty. Zamówienia na kolejny dzień roboczy przyjmowane są maksymalnie do godz. 8:00 dnia poprzedzającego dostawę – przyjęcie zamówienia związane jest z przesłaniem potwierdzenia przelewu lub dokonania płatności online do godz. 8:00. Zamówienia na poniedziałki przyjmowane są maksymalnie do soboty do godz. 24:00.
Catering dostarczamy na terenie całej Polski do ponad 2154 największych miast. Mapa dostaw cateringu znajduje się na stronie: https://eatfitcatering.pl/catering-z-dowozem/
Jak najbardziej. Nasi kurierzy dostarczą dania pod wskazany adres. Wystarczy zrobić zmianę w panelu klienta lub skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta 730 202 334.
Dostawy realizujemy w godzinach nocnych i wczesnoporannych od poniedziałku do soboty. Wszystko zależy od strefy zamówień. W celu dokładnej informacji prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta tel 730-202-334
Możesz dokonać zmiany dni oraz adresu dostaw, zmiany rodzaju diety, zmiany kaloryczności oraz zmiany posiłków w opcji Premium.
- Każde 50 zł wydane na zamówienie w panelu
- Klient otrzymuje 50 punktów, co odpowiada wartości 0,50 zł.
- Każde 50 zł wydane na zamówienie przez osobę z polecenia
- Klient otrzymuje 100 punktów, co odpowiada wartości 1 zł.
- Rejestracja w panelu klienta ze złożeniem zamówienia i zaznaczeniem/bez zaznaczenia zgód marketingowych
- Klient otrzymuje:
- 1000 punktów (10 zł) za rejestrację z wyrażeniem zgód marketingowych.
- 500 punktów (5 zł) za rejestrację bez zgód marketingowych.
- Klient otrzymuje:
- Ocena posiłku w panelu
- Klient otrzymuje 10 punktów, co odpowiada wartości 0,10 zł.
- Ocena cateringu z treścią powyżej 100 znaków
- Klient otrzymuje 100 punktów, co odpowiada wartości 1 zł.
- Zakup posiłku/dodatku w panelu klienta
- Liczba punktów zależy od ceny z cennika cateringu, przy przeliczeniu 1 zł = 100 punktów.
Opcja wymiany posiłków jest dołączona do diety Premium. Pozwala ona dowolnie zmieniać wszystkie posiłki każdego dnia. Przeglądaj menu w panelu klienta i zmieniaj każdy posiłek spośród pięciu propozycji przygotowanych przez dietetyka.
Wyślij do nas zapytanie
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skorzystaj z formularza kontaktowego a my odpowiemy na Twoją wiadomość najszybciej jak to możliwe!