Dieta pudełkowa dla dzieci – Dieta Fit Kid

posiłek dieta pudełkowa dla dzieci fit kid

Catering i dieta dla dzieci

Masz dzieci? Jeśli tak, to wiesz jak trudno zapewnić im właściwe odżywianie. Zdrowa dieta to podstawowy element prawidłowego rozwoju. Codzienne przygotowywanie posiłków, które spełnią oczekiwania Twojej pociechy to ciężka praca. A stołówki szkolne i jedzenie w sklepiku… to temat, którego zwykle lepiej nie poruszać. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę skierowaną do najmłodszych. Od teraz nie musisz martwić się co Twoje dziecko będzie jadło. Przygotowaliśmy dla niego specjalny zestaw 4 posiłków- śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek. Tak by zapewnić mu energię do nauki i zabawy na cały dzień. Zestawy dla najmłodszych zawierają zwiększoną ilość dietetycznych słodyczy. Tak by trafić w gusta najmłodszych. Sprawdź dostępne warianty!

Jaka powinna być zbilansowana dieta dziecka?

Przede wszystkim dieta dla dziecka powinna pokrywać dzienne zapotrzebowanie organizmu malucha na substancje energetyczne. Jednak wszystko zależy od wieku dziecka, ruchliwości oraz stopnia rozwoju. Im młodsze jest dziecko, tym więcej kalorii potrzebuje jego organizm, a dzieje się tak dlatego, że w szybszym tempie się rozwija i stale rośnie.

W diecie dziecka przede wszystkim muszą znaleźć się białka, które wspomagają proces wzrostu, a więc powinny pokrywać 15-20% dziennego zapotrzebowania. W białkach odzwierzęcych znajdują się aminokwasy, które są w stanie zapewnić maluchowi prawidłowy wzrost, a także prawidłowy rozwój poszczególnych organów. W odróżnieniu do tego białka, istnieją także te, które pochodzą z roślin, a mowa dokładnie o jarzynach, chlebie i wielu innych produktach zbożowych. One niestety nie zawierają tych cennych substancji. Za białko można uznać pokarmy typu: jajka, mięso, ryby, mleko i wszelkie przetwory mleczne.

Istotne są również tłuszcze, które powinny być odpowiedniej jakości, a także zaspokajać ok. 35-40% zapotrzebowania na energię. Jedną porcją tłuszczu może być przykładowo 1 łyżeczka lub oliwy z oliwek. Oprócz tego ważną rolę w diecie odgrywają warzywa i owoce, jednak nie zawsze dzieci z chęcią po nie sięgają.

Menu na najbliższy tydzień

Menu może ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania niewielkich zmian w menu. Sprawdź  zawsze aktualne menu na stronie naszego partnera Dietly.pl 

1

Śniadanie

owsianka czekoladowa z owocami

2

II śniadanie

placki cukiniowe z guacamole

3

Obiad

lasagne wołowa z fasolką szparagową z orzechami

4

Podwieczorek

pudding czekoladowy na spodzie z granolą

1

Śniadanie

naleśnik z serkiem pomarańczowym

2

II śniadanie

smoothie bananowo-jabłkowe

3

Obiad

paprykowy gulasz węgierski z pęczakiem i kurczakiem

4

Podwieczorek

meksykańska zupa kukurydziana

1

Śniadanie

bułka razowa z wieprzowiną szarpaną i warzywami

2

II śniadanie

pudding twarogowy z malinami

3

Obiad

makaron z kurczakiem i szpinakiem w pesto z rukoli

4

Podwieczorek

krem z pomidorów z natką

1

Śniadanie

manna waniliowa z musem

2

II śniadanie

placki ziemniaczane z serkiem łososiowym

3

Obiad

bezglutenowa pizza z kurczakiem, rukolą i warzywami

4

Podwieczorek

ciasto z owocami

1

Śniadanie

granola z jogurtem bananowym

2

II śniadanie

zielone smoothie z nasionami chia

3

Obiad

tuńczyk z komosą ryżową i surówką

4

Podwieczorek

fit sernik kinder niespodzianka

1

Śniadanie

ryżanka jabłkowo-gruszkowa

2

II śniadanie

pomidory faszerowany szprotkami i ogórkiem konserwowym

3

Obiad

pulpeciki meksykańskie w sosie pomidorowym z gotowanymi ziemniaczkami i fasolką

4

Podwieczorek

rosół z makaronem

1

Śniadanie

placki jaglano-warzywne z sosem pomidorowym

2

II śniadanie

smoothie mango

3

Obiad

penne z tuńczykiem i pomidorami

4

Podwieczorek

chłodnik z botwinki

Słodycze – czy da się je wyłączyć z diety dla dzieci?

Dzieci uwielbiają słodycze, zresztą dorośli także, jednak ich nadmiar nie wpływa korzystnie na organizm. Zbyt duża ilość cukru w diecie dziecka może powodować niewystarczające wchłanianie się żelaza i cynku, a także może znacznie przyczynić się do zaparć, otyłości, hamowania apetytu, czy też powstawania próchnicy. Już od wczesnego dzieciństwa kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych i dawkowanie cukrów w diecie malucha powinno być niezwykle istotne. Ilość cukru w napojach i posiłkach nie może przekraczać 10% na dobę, ponieważ dziecko od większej zawartości cukrów w diecie traci apetyt na pełnowartościowe posiłki. Cukier bowiem można zastąpić naturalnymi substancjami słodzącymi, są to na przykład: syrop daktylowy, melasa, cukier kokosowy, syrop z agawy, a także cukier brązowy. Świetnymi zamiennikami okazują się również suszone owoce, soki wyciskane oraz przeciery owocowe.

W naszych daniach staramy się szukać jak najwięcej zamienników niezdrowego cukru, by Wasze dzieci od najmłodszych lat mogły poznać prawidłowe nawyki żywieniowe. Staramy się o to, by posiłki były bogate w warzywa, owoce i produkty zbożowe, które są niezbędne w okresie rozwoju dziecka. Słodycze zamieniamy na ich nieco zdrowsze wersje, dzięki czemu dzieci z wielką chęcią po nie sięgają. Staramy się również, by dieta pudełkowa Łódź, jaką można dostać na terenie tego miasta była smaczna i dzieci chętnie zjadały przygotowane dania. Każda dieta na dowóz, którą serwujemy naszym klientom jest odpowiednio ułożona, ponieważ wiemy, że powierzyli nam Państwo swoje zdrowie, a także Waszych dzieci. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że skomponowanie zdrowej diety może być nieco trudne, dlatego nasza dieta pudełkowa Warszawa ułatwia codzienne funkcjonowanie wielu klientów, w tym dzieci i ich rodziców.

Śniadanie – najważniejszy posiłek w ciągu dnia!

Jego zadaniem jest dostarczenie energii, która potrzebna jest do prawidłowego funkcjonowania ciała i umysłu. Dzieci zaczynające dzień od pełnowartościowego śniadania potrafią lepiej się skoncentrować i mają o więcej energii. Poranny posiłek powinien być odpowiednio skomponowany. Najlepiej by było, gdyby zawierał białko, wapń i węglowodany złożone. Przykładowo białko, a także wapń można dostarczyć poprzez jogurt naturalny, sery, kefiry lub mleko. Jeśli chodzi o węglowodany, dobrze sprawdzą się niesłodzone płatki owsiane, które są bogate w witaminy, magnez, cynk oraz błonnik. Nie można zapomnieć także o owocach, które będą dobrym dodatkiem do owsianki, czy też jogurtu. Śniadanie może składać się również z jajek, które przyswoją maluchowi witaminy z grupy B oraz żelazo.

Ważne jest też drugie śniadanie, które powinno być nieco mniejszym posiłkiem, a bardziej przekąską, dzięki której można uniknąć uczucia głodu pomiędzy śniadaniem, a obiadem. Taka przekąska doda energii i szybko zaspokoi apetyt. Ważne jest, by drugie śniadanie różniło się od pierwszego, by maluch mógł poznawać nowe smaki i nie zniechęcać się do ich jedzenia.
Nasza dieta pudełkowa zawiera I śniadanie oraz II śniadanie fit, dzięki którym Twoje dziecko dostarczy sobie energii i składników odpowiedzialnych za prawidłowy rozwój. Z dokładnością dobieramy każdy produkt, by odpowiednio wpasować się w wymagające gusta każdego malucha! Mamy mnóstwo pomysłów na urozmaicenie posiłków na dobry początek dnia dla Waszych pociech. Codziennie śniadanie jest inne, zarówno pierwsze, jak i drugie, by odpowiednio dawkować niezbędne składniki odżywcze i witaminy wspomagające ciągły rozwój dziecka Twojego dziecka. Jeśli całą rodzinę interesuje dieta dla wegan lub dla odmiany wegetariańska dieta, postaramy się, by taka dieta pudełkowa Wrocław dla Państwa powstała.

Catering dla dzieci – zalety

Usługa ta odnosi coraz to większą popularność wśród rodziców, a dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że posiłki dostarczane przez firmę cateringową są nie tylko przystępne pod względem ceny, ale i również odznaczają się wysoką jakością. Dania są przygotowywane codziennie ze świeżych składników, dzięki czemu dzieci mogą jeść każdego dnia smaczne, zdrowe oraz odpowiednio zbilansowane posiłki, które będą odpowiadać ich dziennemu zapotrzebowaniu na dane składniki odżywcze. Zamówienie diety pudełkowej będzie idealnym rozwiązaniem dla zapracowanych rodziców, którzy nie mają czasu na przygotowywanie jadłospisu na cały dzień dla siebie, a także swoich dzieci. Korzystając z tej usługi nie trzeba spędzać czasu w kuchni, a także odpowiednio komponować każdy posiłek dnia, począwszy od śniadania do kolacji. Niektóre diety wymagają przestrzegania ilości kalorii i dobierania odpowiednich składników, co dla niektórych może okazać się trudnym zadaniem, więc warto zlecić to profesjonalistom. By dobrać odpowiednie dania pudełkowe do tego celu można wykorzystać kalkulator dietetyczny, dzięki któremu zostanie wybrana dieta pudełkowa Gdynia dla Twojego dziecka.

Dania dietetyczne dla dzieci – jak pomóc dziecku, które zmaga się z nadwagą?

Otyłość wśród dzieci jest niestety coraz częściej spotykana. Wielu rodziców nie ma pojęcia w jaki sposób może uchronić swoje dziecko przed nadmiernym przyrostem masy ciała. Nie każdy potrafi odpowiednio dobrać produkty, by stworzyć zdrowe i wartościowe danie. Dlatego dobrym rozwiązaniem będzie catering dla dzieci, dzięki któremu ma się pewność, że maluch codziennie spożywa pełnowartościowy posiłek, który pozytywnie wpływa na jego organizm, a także wagę. Oprócz diety ważna jest także aktywność fizyczna, która powinna się pojawić w planie dnia malucha, a także rodzica, który powinien dawać dziecku dobry przykład. Sport pozytywnie wpływa na rozwój najmłodszych, a także wspiera pracę całego organizmu, a w szczególności mózgu. Zamawiając odpowiednio skomponowany catering dietetyczny menu ustalane jest indywidualnie, zważając na ewentualne alergie. W związku z tym dieta pudełkowa Katowice może być bez glutenu i laktozy.

Wiemy jak skomponowana powinna być dieta w sporcie i jakie zapotrzebowanie kaloryczne musi zawierać, dlatego nasza dieta pudełkowa Gdańsk jest lubiana wśród osób, które preferują aktywny tryb życia.

Dieta dla dzieci – w jaki sposób ją dobrać?

By wprowadzić dietę do życia dziecka można skorzystać z porady dietetyka lub lekarza, który odpowiednio ją dobierze. Jednak nasza strona internetowa posiada opcję dobrania diety, dzięki której można wybrać cel, jaki chce się osiągnąć oraz należy określić informacje o danej osobie, dla której będą komponowane posiłki dnia. Należy wówczas podać wagę, wiek, wzrost, płeć oraz doprecyzować aktywność fizyczną w ciągu dnia, jaką osiąga dziecko. Można także wybrać odpowiednie preferencje dietetyczne, które uwzględniają ewentualne nietolerancje pokarmowe. W związku z tym do wyboru jest dieta bez mięsa, nabiału, ryb, jajek i tak dalej. Po wpisaniu wszystkich informacji w przeciągu chwili można otrzymać przykładowe diety, które mogą się sprawdzić u Twojego dziecka. Jeśli zdecydujesz się na którąś dietę, każdego dnia Twój maluch otrzyma 5 odpowiednio skomponowanych dań, które pozwolą dodać mu energii w ciągu całego dnia!

Naszą specjalnością jest także dieta diabetyków, ale i również łatwa dieta odchudzająca, dzięki czemu nasza dieta pudełkowa Kraków odnajduje spore grono interesantów.