w Jaką dietę wybrać - Eat Fit - catering dietetyczny ? ? ?️

Jaką dietę wybrać ? ? ?️

Jeśli nie wiesz, jaka dieta będzie dla Ciebie odpowiednia skontaktuj się z nami już teraz, a  dobierzemy odpowiedni zestaw dopasowany do Twojego indywidualnego zapotrzebowania kalorycznego- Twój cel jest naszym celem.

Catering dietetyczny to bezpieczny i skuteczny sposób na piękne, zdrowe ciało i umysł.

Zbilansowana dieta może zdziałać cuda nie tylko w dążeniu do wymarzonej sylwetki. Badania pokazują, że osoby które jedzą pięć razy dziennie, przyjmują minimum 3 litry płynów i są aktywne fizycznie są bardziej odporne na stres i choroby z nim związane. Wykazują też większą sprawność umysłową od tych, którzy nie dbają w ten sposób o swój organizm. Dlatego już dziś podejmij decyzję i zmień swoje nawyki żywieniowe z EAT FIT.

Dobrze wiedzieć, że naturalną i najzdrowszą metodą utraty tkanki jest odpowiednia dieta, czyli:

  • dostarczająca nam wszystkich makro i mikro składników;
  • składająca się z białka, węglowodanów i zdrowych tłuszczy;
  • poparta aktywnością fizyczną, która pozwala na utratę tkanki tłuszczowej łatwo, zdrowo i przyjemnie. Bez EFEKTU JOJO.

Ustal swoje zapotrzebowanie kaloryczne w mniej niż minutę

 

Waga ciała x 24 x współczynnik aktywności fizycznej K

W zależności od aktywności:

1,0 – niska aktywność fizyczna – brak ćwiczeń, siedzący tryb życia,
1,1 – 1,2 – średnia aktywność fizyczna – ćwiczenia 3 razy w tygodniu, poza tym siedzący tryb życia,
1,3 – 1,4 – wysoka aktywność fizyczna – codzienne ćwiczenia + praca „na nogach”,
1,5 – bardzo wysoka aktywność fizyczna – codzienne intensywne ćwiczenia + praca fizyczna.

W x 24 x K = CPM

Np. dla dla kobiety o wadze 60 kg aktywnie ćwiczącej 3 razy w tygodniu

60 x 24 x 1.35= 1944 kcal

Od tej liczby - ze względu na nasze cele i przemianę materii - odejmujemy lub dodajemy nie więcej niż 500 kcal.

Np. Cel: Utrata wagi dla osoby z normalną przemianą materii to 1944- 400 kcal= 1544 kcal ~ 1500 kcal

 

 

 

 Diet Battle Nutrition Choice